Dane kontaktowe:
- dyrektor Małgorzata Stańczyk, tel. 797 488 910, e-mail: malgorzata.stanczyk@sppacanow.pl
- wicedyrektor Elżbieta Cybulska, tel.: 518 655 174, e-mail: elzbieta.cybulska@sppacanow.pl
- ws. systemów informatycznych: Office356, Uonet+, Stanisław Stańczyk, tel. 608 478 187, e-mail: admin@sppacanow.pl
- kadra pedagogiczna:
- dziennik elektroniczny – Uonet+
- poczta e-mail nauczycieli (imiona i nazwiska nauczycieli bez polskich znaków) imie.nazwisko@sppacanow.pl
Kanały komunikacji nauczania zdalnego dla uczniów klas 4-8:
- „Microsoft Teams” z pakietu Office356 (www.office.com) , uczniowie otrzymają na skrzynki e-mail informację o przypisaniu do wirtualnych klas przedmiotowych.
- Poczta e-mail uczniów.
- Uonet+
Kanały komunikacji nauczania zdalnego dla uczniów klas 1-3:
- Uonet+
- poczta e-mail rodziców
Uwaga:
- Każdy uczeń klas 4-8 posiada dostęp do platformy Office356. Dostęp z domu jest możliwy pod adresem: https://www.office.com przy użyciu indywidualnych identyfikatorów i haseł używanych przy logowaniu do komputerów szkolnych.
- W przypadku zagubienia/zapomnienia hasła do Office365/poczty e-mail ucznia prosimy o informację o konieczności zmiany hasła przez system Uonet+ wysyłając wiadomość do n-la Stanisława Stańczyka lub przez sms (z numeru tel. rodzica zarejestrowanego w systemie Uonet+) pod numer: 608 478 187.
- W przypadku utraty dostępu do systemu Uonet+ prosimy o informację e-mail na adres: admin@sppacanow.pl
Instrukcja korzystania z platformy “Microsoft Teams” dla ucznia.
Uwaga: pierwsze uruchomienie platformy może trwać nieco dłużej. W związku z dużym obciążeniem serwerów mogą występować problemy z korzystaniem z platformy Teams (szczególnie moduł „zadania”). Rekomendujemy korzystanie poza godzinami szczytu lub korzystanie z alternatywnych kanałów komunikacyjnych (Uonet+ i poczta e-mail)
- Wejdź na www.office.com (zaloguj się za pomocą szkolnego adresy e-mail i hasła, które otrzymałeś na lekcji informatyki).
- Wybierz aplikację “Teams”.
- Po lewej stronie ekranu, na granatowym pasku znajdziesz ikonkę “Zespoły”, kliknij w nią.
- Pojawi się ekran z zespołami do których należysz. Zespół to wirtualna klasa z danego przedmiotu.
- Kliknij interesujący Cię zespół.
- Po prawej stronie ekranu otworzy się przestrzeń robocza z zakładkami:
Ogłoszenia - jest to tablica Twojej grupy
Pliki – tu możesz znaleźć materiały do lekcji
Notes zajęć - notes do zajęć z materiałami dydaktycznymi
Zadania – lista zadań do wykonania zlecona przez nauczyciela
Oceny - ;)
7. Zadania do wykonania znajdziesz w zakładce “Zadania” – będą to prace do rozwiązania z danego przedmiotu. (Możesz też kliknąć ikonkę “Zadania” poniżej ikonki “Zespoły” – znajdziesz tam zadania ze wszystkich przedmiotów o ile zainstalujesz ten moduł).
8. Otwórz zadanie klikając nazwę danego zadania.
9. Uważnie przeczytaj instrukcję. Czasem będziesz musiał pobrać i wyedytować załączony plik z szablonem zadania.
10. Wykonaj zadanie zgodnie z instrukcją.
Jeżeli otrzymałeś zadanie na platformie Microsoft Teams i chcesz go wysłać nauczycielowy, musisz wybrać jeden z 3 sposobów przygotowania pliku do sprawdzenia:
1. Przygotować plik na pulpicie swojego komputera,
2. lub przygotować plik w OneDrive
3. lub przygotować plik w OneDrive i klikając „udostępnij” a następnie „kopiuj link”
następnie:
1. Znajdujesz w Teams zadanie z danego przedmiotu.
2. Klikasz w nazwę zadania.
3. Poniżej sekcji „Instrukcja” i „Materiały referencyjne” znajdziesz sekcję „Moja Praca”.
4. W sekcji „Moja Praca” klikasz „Dodaj Pracę”.
5. Otworzy Ci się okno za pomocą którego załączysz pracę z komputera („Przekaż z tego urządzenia”) lub z OneDrive lub zamieścisz „Link” do udostępnionego pliku z wykonanym zadaniem.
6. Następnie klikasz przycisk „Attach” (załącz).
7. na koniec pozostało wysłanie pracy do sprawdzenia klikając przycisk „Prześlij”.