Dane kontaktowe: 

  • ws. systemów informatycznych: Office356, Uonet+, Stanisław Stańczyk, tel. 608 478 187, e-mail: admin@sppacanow.pl 
  • kadra pedagogiczna: 
    • dziennik elektroniczny – Uonet+ 
    • poczta e-mail nauczycieli (imiona i nazwiska nauczycieli bez polskich znaków) imie.nazwisko@sppacanow.pl 

Kanały komunikacji nauczania zdalnego dla uczniów klas 4-8: 

  • „Microsoft Teams” z pakietu Office356 (www.office.com) , uczniowie otrzymają na skrzynki e-mail informację o przypisaniu do wirtualnych klas przedmiotowych.
  • Poczta e-mail uczniów.
  • Uonet+

Kanały komunikacji nauczania zdalnego dla uczniów klas 1-3: 

  • Uonet+ 
  • poczta e-mail rodziców 

Uwaga:  

  • Każdy uczeń klas 4-8 posiada dostęp do platformy Office356. Dostęp z domu jest możliwy pod adresem: https://www.office.com przy użyciu indywidualnych identyfikatorów i haseł używanych przy logowaniu do komputerów szkolnych.
  • W przypadku zagubienia/zapomnienia hasła do Office365/poczty e-mail ucznia prosimy o informację o konieczności zmiany hasła przez system Uonet+ wysyłając wiadomość do n-la Stanisława Stańczyka lub przez sms (z numeru tel. rodzica zarejestrowanego w systemie Uonet+) pod numer: 608 478 187. 
  • W przypadku utraty dostępu do systemu Uonet+ prosimy o informację e-mail na adres: admin@sppacanow.pl 
     

Instrukcja korzystania z platformy “Microsoft Teams” dla ucznia.

Uwaga: pierwsze uruchomienie platformy może trwać nieco dłużej. W związku z dużym obciążeniem serwerów mogą występować problemy z korzystaniem z platformy Teams (szczególnie moduł „zadania”). Rekomendujemy korzystanie poza godzinami szczytu lub korzystanie z alternatywnych kanałów komunikacyjnych (Uonet+ i poczta e-mail)

  1. Wejdź na www.office.com (zaloguj się za pomocą szkolnego adresy e-mail i hasła, które otrzymałeś na lekcji informatyki). 
  2. Wybierz aplikację “Teams”. 
  3. Po lewej stronie ekranu, na granatowym pasku znajdziesz ikonkę “Zespoły”, kliknij w nią.
  4. Pojawi się ekran z zespołami do których należysz. Zespół to wirtualna klasa z danego przedmiotu. 
  5. Kliknij interesujący Cię zespół. 
  6. Po prawej stronie ekranu otworzy się przestrzeń robocza z zakładkami: 
Ogłoszenia - jest to tablica Twojej grupy
Pliki – tu możesz znaleźć materiały do lekcji 
Notes zajęć - notes do zajęć z materiałami dydaktycznymi
Zadania – lista zadań do wykonania zlecona przez nauczyciela 
Oceny - ;)

7. Zadania do wykonania znajdziesz w zakładce “Zadania” – będą to prace do rozwiązania z danego przedmiotu.  (Możesz też kliknąć ikonkę “Zadania” poniżej ikonki “Zespoły” – znajdziesz tam zadania ze wszystkich przedmiotów o ile zainstalujesz ten moduł).

8. Otwórz zadanie klikając nazwę danego zadania. 

9. Uważnie przeczytaj instrukcję. Czasem będziesz musiał pobrać i wyedytować załączony plik z szablonem zadania. 

10. Wykonaj zadanie zgodnie z instrukcją.

Jeżeli otrzymałeś zadanie na platformie Microsoft Teams i chcesz go wysłać nauczycielowy, musisz wybrać jeden z 3 sposobów przygotowania pliku do sprawdzenia:

1. Przygotować plik na pulpicie swojego komputera,

2. lub przygotować plik w OneDrive

3. lub przygotować plik w OneDrive i klikając „udostępnij” a następnie „kopiuj link”

następnie:

1. Znajdujesz w Teams zadanie z danego przedmiotu.

2. Klikasz w nazwę zadania.

3. Poniżej sekcji „Instrukcja” i „Materiały referencyjne” znajdziesz sekcję „Moja Praca”.

4. W sekcji „Moja Praca” klikasz „Dodaj Pracę”.

5. Otworzy Ci się okno za pomocą którego załączysz pracę z komputera („Przekaż z tego urządzenia”) lub z OneDrive lub zamieścisz „Link” do udostępnionego pliku z wykonanym zadaniem.

6. Następnie klikasz przycisk „Attach” (załącz).

7. na koniec pozostało wysłanie pracy do sprawdzenia klikając przycisk „Prześlij”.