Zamawiający:

 

GMINA PACANÓW/ SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W PACANOWIE

 

NIP: 6551774893

REGON: 000592578

PKD: P.85.20.Z – Szkoły podstawowe

Adres siedziby:

Ulica: Karska

Nr budynku: 3

Nr lokalu:

Kod pocztowy: 28-133

Miejscowość: Pacanów

Kraj: Polska

Telefon: 413765101

Fax: 413765101

Adres e-mail: dyrektor@sppacanow.pl

Adres strony www: www.sppacanow.pl

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 20.000 ZŁ NETTO

 

 

Zakup sprzętu i pomocy dydaktycznych do zajęć integracji sensoryczno-motorycznej w ramach projektu  „Nowoczesna szkoła”

 

 

 

Pacanów, dnia 07.05.2018 r.

 

 

 

Małgorzata Stańczyk

Kierownik Zamawiającego

 

Rozdział 1.

Tryb udzielenia zamówienia

  1. Postępowanie realizowane jest w trybie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej poniżej 20.000 zł netto.
  2. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r. 1986)
  3. Wszyscy Wykonawcy traktowani będą na równych prawach, z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji.
  4. Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

 

Rozdział 2.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup następującego sprzętu i pomocy do zajęć integracji sensoryczno-motorycznej:

 

Nr

Sprzęt/pomoce

Opis

 

1.        

 

Żabka – sprzęt podwieszany

 

Sprzęt wykorzystywany do kształtowania obustronnej koordynacji ruchowej, reakcji równoważnych, koordynacji wzrokowo-ruchowej, integracji odruchów tonicznych, wzmacniania napięcia mięśni posturalnych oraz ogólnej stymulacji układu nerwowego poprzez silne bodźcowanie receptorów układu przedsionkowego i proprioceptywnego.

 

2.        

 

Łódka podwieszana z piłeczkami

Łódka podwieszana z piłeczkami to innymi słowy podwieszany suchy basen. Sprzęt wykorzystywany do kształtowania obustronnej koordynacji ruchowej, reakcji równoważnych oraz ogólnej stymulacji układu nerwowego poprzez silne bodźcowanie receptorów układu przedsionkowego i czuciowego.

3.        

Pufa Sit NGym

Alternatywa dla krzeseł. Chroni układ ruchu przed monotonną pozycją siedzącą.

4.        

 

Sensoryczny kącik

 

Ciche miejsce do czytania, odpoczynku i relaksu, ale przede wszystkim sensoryczna kryjówka przed  nadmiarem bodźców z otoczenia.

Sensoryczny kącik jest wyposażony w miękki materac,  kurtynę,  a wewnątrz jest zainstalowane oświetlenie LED, sterowane za pośrednictwem pilota.

 

5.        

Skrzynka zgadula

Służy do rozpoznawania po dotyku umieszczonych   w niej przedmiotów.

6.        

Magnetyczne budowanie

Unikalny kształt klocków poprawia zrozumienie strukturalne i umiejętności inżynierskie.
Mocne wbudowane w elementy magnesy umożliwiają dzieciom konstruowanie    i osiąganie niesamowitych budowli

 

7.        

Nakładki ,,Combo”

Nakładka dla uczniów z obniżonym napięciem mięśni dłoni. Specjalnie zaprojektowana w celu promowania właściwego pozycjonowania palców podczas pisania. Właściwy uchwyt nie tylko zachęca do rozwoju motorycznego, ale również poprawia czytelność pisma.

8.        

Ósemka

Tor, na którym trzeba wprawić piłeczkę w ruch odpowiednio poruszając dłońmi. Zabawka rozwija koordynację ruchowo-wzrokową.

9.        

Maglownica standard

Urządzenie dostarczające masywnej stymulacji proprioceptywnej.

Dziecko przeciskając się pomiędzy wałkami stymuluje układ czuciowy. Sprzęt stosowany do hamowania obronności dotykowej, szczególnie przydatny przy zaburzeniach modulacji sensorycznej.

 

10.     

Drążki do deskorolki

Drążki służą do popychania się na deskorolce z użyciem siły własnych mięśni. Przyczyniają się do rozwoju siły mięśni i praksji.

11.     

Pozioma linia 6 m

Lina pozioma służy do przeciągania się na sprzęcie naziemnym oraz zabaw zespołowych.

12.     

Beczka

Beczka pozwala na ćwiczenia postawy                         i ułożenia ciała oraz izolacji ruchów oczu od ruchu głowy. Stymuluje układ dotykowy, proprioceptywny, przedsionkowy i wzrokowy.

13.     

Masażer z diodami LED

Masażer z dodatkowymi efektami świetlnymi zachęcającymi dzieci do poddania się zabiegowi

14.     

Szczotki do masażu 6

Szczotki do niwelowania zaburzeń czuciowych i prowadzania procedury Wilbarger.

15.     

Elastyczny duszek

Worek ,,duszek” – stymuluje układ proprioceptywny – wzmacnia się świadomość całego ciała                         i koordynacji, zapewnia dzieciom mocny docisk/stawia opór, pomaga w koncentracji.

 

16.     

 

Ręka robota

Uchwyt pozwala chwytać i unosić przedmioty nawet z dużej odległości. Ćwiczy zręczność, koordynację wzrokowo-ruchową, jest pomocna na zajęciach terapii ręki.

 

17.     

Plaster miodu z pszczółkami

Zabawka ćwiczy sprawność manualną.

18.     

Sorter z zamkami

Pozwala na rozwój kombinatoryki.

19.     

,, Złów rekina”

Przyrząd do łowienia magnetycznych rybek.

20.     

Zestaw narzędzi do eksperymentów

Ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową.

21.     

Dokąd? Gdzie? Skąd?

Zestaw plakietek i etykietek. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi. Służy również do globalnego czytania wyrażeń przyimkowych.

22.     

Woreczek szklanych kulek

Służą do przeliczania i do kulodromów.

23.     

Podwójna kula lustrzana

Służy do stymulacji wzrokowej w SI.

24.     

Potrójne liczydło

Do liczenia i ćwiczenia ręki przez dzieci z deficytami rozwojowymi.

25.     

Projektor tęcza

Projektor tworzy cudowną i realistyczną tęczę, zarówno w ciemnych, jak i jasnych pomieszczeniach. Pobudza wzrok i inne zmysły.

26.     

Czapka sensoryczna

Czapka obciążeniowa poprawiająca czucie swojego ciała. Powoduje wyciszenie.

27.     

Kule sensoryczne

Odmienne kształty zabawek zapewnią dziecku różnorodność oraz wielorakie doznania dotykowe.

Różna faktura, kształt i kolorystyka dostarczają bodźców dla zmysłu wzroku oraz zmysłu dotyku, aktywizując jego receptory czuciowe.

 

28.     

Relacje

Gra dydaktyczna RELACJE pozwala na stymulację: analizy wzrokowej, koncentracji

29.     

Zręcznościowy gumball

Gra zręcznościowa.

30.     

Zaklinacz deszczu ,,Robaczek”

Podnosi poziom percepcji wzrokowo-ruchowej.

31.     

Zegar do nauki godzin

Rozwój umiejętności i wiedzy. Mierzenie czasu ćwiczeń w SI.

32.     

Kulodrom ,,Wyścig do mety”

Tor kulkowy jest idealny i dla najmniejszych. Ścieżka jest opcjonalna i możesz ją dowolnie kształtować. Dzięki temu znacznie rozwija on wyobraźnię i kreatywność dzieci.

33.     

Siatka do piłek gimnastycznych

Organizer przydatnych pomocy w SI

34.     

Stolik do podświetlanego blatu

Wspornik do blatu.

35.     

Sylaby inaczej zestaw 1-4

Ułatwia naukę ponieważ obiekty jaśniejsze powodują fiksację wzroku, łatwiej można uzyskać koncentrację na białych obrazach liter umieszczonych na silnie skontrastowanym czarnym tle.

36.     

Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania – samogłoski

służy do treningu:
– intonacji (dla każdej z 5 ilustracji ta sama samogłoska może zabrzmieć inaczej),
-odczytywania i nazywania emocji,

-odczytywania i naśladowania układu artykulacyjnego,
-przyjmowania perspektywy drugiej osoby.

37.     

Tablica dwustronna z akcesoriami

Zachęca do podejmowania prób działania manipulacyjnego, ćwiczeń motoryki małej i grafomotoryki.

38.     

Tunel dmuchanka

Poprawia pracę aparatu oddechowego. Ćwiczy mięśnie przepony,

39.

Wbijanka – przybijanka kolorowa.

Ćwiczy planowanie motoryczne i wyobraźnie przestrzenną.

40.

Lotto zapachowe – mały zestaw

Pobudza i normalizuje zmysł powonienia, wycisza.

41.

Liczmany farma

Praktyczna pomoc do przeliczania i wnioskowania oraz ćwiczeń orientacji przestrzennej.

42.

Obciążnik na ramiona.

Pomoce do poprawy czucia głębokiego.

43.

Nożyczki terapeutyczne z pętelką

Nożyczki dla uczniów leworęcznych i z obniżonym tonusem mięśni dłoni i nadgarstka.

44.

Piłka zręcznościowa Tai Chi

Piłka wielofunkcyjna do ćwiczeń zręczności i koordynacji.

45.

Magiczne kulki żelowe

Przybory do stymulacji dotykowej.

46.

Drewniana waga szalkowa z odważnikami

Praktyczne pojmowanie miar matematycznych.

47.

Lodowe światło – pióropusz światłowodowy

Lampa stymulująca rozwój percepcji wzrokowej i uwagi.

48.

Duża chrupiąca piłka

Piłka służąca do ćwiczeń równoważnych i stymulacji słuchowej.

49.

Obkręcane puzzle – postaci

Ćwiczenia motoryki małej i percepcji wzrokowej.

50.

Duża piaskownica

Ćwiczenia manualne, stymulacja dotykowa i wzrokowo – przestrzenna.

51.

Mnożenie, ćwiczenia wstępny zestaw

Do wielozmysłowego poznania i uczenia się.

52.

Moje zręczne ręce

Stymuluje rozwój manualny i grafomotoryczny.

53.

Dźwiękowe skrzyneczki

Ćwiczenia pamięci i różnicowania słuchowego.

54.

Gniotek ,,Truskawka”

Stymulacja dotykowa, rozwój motoryki małej.

55.

Korale do nawlekania ZOO

Rozwój motoryki, percepcji wzrokowej, koordynacji. Praca z kodowaniem, rytmizowaniem.

56.

Drewniany pryzmat

Ćwiczenia wzrokowe.

57.

Planowania ruchu ręki

Stymuluje rozwój grafomotoryki i praksji.

58.

Piłki – woreczki rehabilitacyjne

Rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej, Ćwiczenia dotykowe. Masaże mięśni dłoni

59.

Piłka włochata gigant

Stymulacja dotykowa.

60.

Przyssawki ,,ludziki”

Rozwój mięsni dłoni, nadgarstka i ręki

61.

Huśtawka terapeutyczna ,,konik”

 Sprzęt wykorzystywany do kształtowania obustronnej koordynacji ruchowej, reakcji równoważnych oraz ogólnej stymulacji układu nerwowego poprzez silne bodźcowanie receptorów układu przedsionkowego i czuciowego.

 

62.

Platforma terapeutyczna

Sprzęt wykorzystywany do kształtowania obustronnej koordynacji ruchowej, reakcji równoważnych oraz ogólnej stymulacji układu nerwowego poprzez silne bodźcowanie receptorów układu przedsionkowego i czuciowego.

 

63.

Hamak terapeutyczny elastyczny

Stymulacja przedsionkwo-proprioceptywna, wykorzystuje się również do uczenia przez ruch.

64.

Stożek – Topek           (bączek terapeutyczny)

Normalizacja reakcji równoważnych. Stymulacja przedsionkowo-proprioceptywna.

65.

Kołdra obciążeniowa duża

Poprawa czucia głębokiego.

66.

Beret sensoryczny z pompką

Poprawa czucia głębokiego. Wyciszanie.

67.

Mata terapeutyczna

Niezbędna do ćwiczeń poza salą, elastyczny materiał dający możliwości zakręcania, splatania i dociskania stawów.

68.

 

Dysk do balansowania

Ćwiczenia równoważne.

69.

Kamizelka obciążeniowa – specjalistyczna

Stymulowanie propriocepcji, poprawa czucia ciała i zachowania.

70.

Piłka gimnastyczna

Rozwój koordynacji wzrokowo – ruchowej, planowania przestrzeni i ruchu, stymulacja czucia ciała.

71.

Kolorowe transparentne litery

Rozwój percepcji wzrokowej i planowania przestrzeni.

72.

Wyroby z pianki – schody Atlas

Stymulacja przedsionkowa, poprawa somatognozji.

73.

Uchwyty na linkę

Elementy umożliwiające wieloprofilowe wykorzystanie liny do ćwiczeń.

74.

Panel podświetlany LED A2

Praca nad rozwojem percepcji wzrokowej, uwagi.

75.

Trampolina

Stymulacja przedsionkowa, poprawa czucia głębokiego.

76.

Deskorolka

Rozwój motoryki i równowagi.

77.

Tunel elastyczny GIGANT

Stymulacja proprioceptywna.

78.

Gniotek myszki

Rozwój manualny.

79.

Gra zręcznościowa ,,latające krasnale”

Ćwiczenia zręczności motorycznej i koordynacji.

80.

Chusta animacyjna – tarcza

Ułatwia zabawy integracyjne i zespołowe, inspiruje pomysły uczniów, ćwiczy koordynację i pamięć wzrokowo-ruchową.

81.

Edukacyjna gra ,,przeciwieństwa”

Rozwija poznanie wielozmysłowe i stymuluje rozwój logiki.

82.

Edukacyjne historyjki obrazkowe

Stymuluje rozwój umysłowy, spostrzeganie wzrokowe.

 

Rozdział 3.

  1. Termin wykonania zamówienia:  15.06.2019 r.

 

Rozdział 4.

  1. Termin składania ofert: 15.05.2019. g. 12.00

 

Rozdział 5.

Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Ofertę sporządza się w formie pisemnej i przesyła Zamawiającemu pocztą zwykłą lub pocztą elektroniczną na adres przetarg@sppacanow.pl
  3. Ofertę powinna zawierać cenę netto oraz brutto poszczególnych pozycji oraz wartość brutto za całość zamówienia.
  4. Wartość brutto całości zamówienia powinna uwzględniać koszty dostawy do siedziby zamawiającego.

 

Rozdział 6.

Kryteria wyboru ofert:

  1. Jedynym kryterium wyboru ofert jest cena brutto za całość zamówienia.

 

Rozdział 7.

Formalności związane z udzielenie zamówienia po wyborze oferty

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta: odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny ofert (pkt.6)
  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje oferentów o złożonych ofertach oraz wyborze najkorzystniejszej oferty.
  3. Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do realizacji zamówienia.

 Pacanów, 07.05.2019 r.

 

 

 

Projekt „Nowoczesna szkoła” finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.